Yhdistyksen uutisia

• Hallituksen seuraava kokous tammikuussa
  • Puheeenjohtaja  Päivi Kleimola on nimetty Keliakialiiton järjestötyöryhmään vuosiksi 2018 -2019. Olkaa aktiivisia ja esittäkää Päivin kautta ideoita toiminnan kehittämiseen.
  • Yhdistys hakee jäsenjärjestöavustusta syksykllä suunniteltuun retkee <Kauhajoen ruokamessuille.
  • Yhdistys on ilmoittanut yhteystiedot sairaanhoitopiirin Olka- toimintaan. Emme aktiivisesti ole päivystämässä vapaaehtoistyönä sairaalassa, mutta Olka-toiminnan kautta meidätkin tarvittaessa tavoittaa.
  • Yhdistyksen sivuilla oli viime vuonna 2940 käyntikertaa.

Ensi vuoden tärkeät päivämäärät

Neljän koplan tapaaminen kev'äällä Kokkolan yhdistyksen järjestämänä

Ruokamessut Kauhajoella, keliakiaviikon yhteydessä

Liikuntapäivä syksyllä 2019 Kitkan liikuntakeskuksessa

Lautasella messut 5-6.4.2019 Helsingissä

Sopeutumisvalmennuskursseja yhdistyksemme alueella

Yhdistyksemme alueella toimii kaksi kuntoutuslaitosta, Härmän Kuntokeskus Kauhavalla ja Kuntoutuskeskus Kivitippu Lappajärvellä. KELA järjestää tänä ja ensi vuonna soputusvalmennuskursseja kummassakin laitoksessa. Yhdistyksemme hallituksen edustaja on lupautunut tulemaan paikan päälle kertomaan keliakiayhdistysten toiminnasta maassamme ja muutenkin keskustelemaan sairaudesta, mikäki se sopii kurssin järjestäjälle.

Seuraa kurssien tarkempia ajankohtia Keliakialiiton sivuilta tai Keliakia-lehdestä. Härmän seudun yhteyshenkilönä näiden tapaamisten järjestämisessä on Erkki Kallio.