Pikkujoulukuvia 2014

Keilailu täydensi kevätkokouspäivää, voittaja Aune Pirttinen, 309 pistettä
Lounasjonossa maistuvia tarjoiluja valitsemassa osa kokouksen 18:sta osanottajasta
Puheenjohtajan kanssa ajatusten vaihtoa
Keskustelua keliaakikon arjesta...

Härmän seudun keliakiayhdistys on lähelläsi ja sinua varten!

Yhdistyksemme on keliaakikkojen edunvalvoja alueellamme (Kauhava, Lapua, Alajärvi, Vimpeli, Lappajärvi, Evijärvi). Haluamme lisätä keliakiatietouttasi, auttaa ja tukea sinua kaikissa keliakiaan liittyvissä asioissa. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan vaikuttamaan kaikkeen mahdolliseen keliaakikon elämään liittyvään toiminta-alueellamme.

Voit myös halutessasi tulla itse mukaan yhdistyksemme toimintaan, uusia ideoita ja toteuttajia tarvitaan. Yhdistykseen kuuluu noin 270 jäsentä.

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Yhdistyksen kesätapaaminen

Yhdistyksen kesätapaaminen järjestetään torstaina 11.8.2016 Evijärvellä kello 17.30. Tutustumme Väinöntalo- kotiseutumuseoon. Museoalueelle on 19 rakennusta ja yli 20000 esinettä, jotka kertovat omaan tarinaansa järviseutulaisten elämänmenosta, niin arjesta kuin juhlastakin. Yhdistys maksaa opastuksen ja esittelyn.

Esittelyn jälkeen vietämme yhteistä pizzailtaa Evijärven St1- asemalla.

Ilmoittautumiset 8.8.2016 mennessä Eila Korpimäelle, puh 050 432 8012.

Yhdistyksen Pizzaillat jatkuvat, seuraavan kerran Evijärvellä

Pizzailtojen pitäminen eri puolilla toimialuettamme,  joka kuun ensimmäinen tiistai klo 18.00. Etukäteen näillä sivuilla  ilmoitetaan missä syödään. Yhdistys toivottaa kaikki yhteiseen tapaamiseen juttelemaan  tuttujen kanssa.

Yhdistys varmistaa jokaisen paikan toimivuuden ennen kuin ilta järjestäjän kanssa sovitaan. Arvioimme, että paikalla olisi 1 - max 10 henkilöä / paikka.

To 11.8.2016 n. klo 19.00 Evijärven St1- asemalla ( Väinöntalon esittelyn jälkeen)

Ti 6.9. 2016 Vimpeli, Pizzaravintola Kir-Si

Ti 4.10.2016, Kauhava, Pizeria Incow

Ti 1.11.2016 Alajärvi Kotipizza/ Neste

Ke 7.12.2016 Ylihärmä , Härmäntupa

Tervetuloa paikalle ruokailemaan ja juttelemaan kuulumisia!